Utmattelse

Interkostal nevralgi medisin

Interkostal neuralgi medisiner til hjemmebehandlingDet er umulig å finne ut årsaken til utviklingen av smerter i brystet og ribbeina på egen hånd. Det anbefales ikke å stille en diagnose på egen hånd og begynne å bli behandlet med medisiner, det er ikke klart hvorfor.

Hvordan behandle selvmordsatferd

Innholdet i artikkelen:

Hovedårsaker
    manifestasjoner
    skjemaer
    Behandlingsfunksjoner Uavhengig handling
    Legemiddelbehandling
    Forebyggingsmetoder

Selvmordsatferd er tendensen til å løse imaginære eller reelle problemer på den mest radikale måten.

Nervøs tic: årsaker, behandling hos voksne

En nerve-tic er en rask, repeterende, uregelmessig bevegelse forårsaket av sammentrekning av visse muskler. Oftest er musklene i ansiktet og armene samlet, men absolutt alle muskelgrupper kan være involvert.

Psykosomatiske lidelser under graviditet

Hysteriske lidelser er hyppigere i 1. og 3. trimester av svangerskapet enn i andre. Med uønskede graviditeter utvikles angst og depresjon i 1. trimester. I 3. trimester er det frykt for den kommende fødselen og angsten forbundet med usikkerhet i normal utvikling av fosteret.

Dysgrafy korreksjon

Dysgrafy er en delvis forstyrrelse i skriveprosessen, som er assosiert med brudd eller ufullstendig dannelse av mentale funksjoner som er ansvarlige for kontroll og implementering av skriftlig tale.

Hvem er autistisk?

På Internett, i kommentarer til innlegg på sosiale nettverk, kaller ofte videoer, nyheter, samtalepartnere hverandre autistiske, prøver å fornærme, krenke eller provosere. Det er forstått at en autistisk person er en dum, trangsynt, psykisk utviklingshemmet person, ute av stand til å tenke og ha en sunn dom, en tosk, en idiot, etc.

En fremhevet personlighet er

PERSON SOM INDIVIDUALITET OG SOM AKSENTUERT PERSONALITETMennesker skiller seg fra hverandre ikke bare av medfødte personlighetstrekk, men også av forskjellen i utvikling knyttet til livets gang.

Hvorfor og hvem har alkoholisk depresjon, symptomer og behandling av patologi

En drikkende person ødelegger ikke bare livet, men ødelegger også skjebnen til familiemedlemmer. Hver eks-alkoholiker som har lyktes i å bryte en avhengighet, vet hvor vanskelig det er å komme seg gjennom uttaksperioden.

Dekompensasjon i situasjoner som krever aktiv kommunikasjon er iboende i

Psykopatiske personligheter utmerker seg ikke bare ved en unormal karakterstruktur, men også av en mye større sårbarhet sammenlignet med friske mennesker, økt følsomhet for påvirkning fra både indre - biologiske (alderskriser, menstruasjonssyklus, graviditet, fødsel, etc.) og ytre belastende og somatogene faktorer.

Stadier av alkoholisme og behandlingsmetoder

Alkoholisme er en vanlig sykdom som oppstår som et resultat av vane og rusavhengighet, ledsaget av fysisk og mental avhengighet av alkohol.Denne sykdommen regnes også som en av typene stoffmisbruk, som et resultat av at kontroll over volumet av drukket alkohol går tapt, en økning i doser for å oppnå tilfredshet, er preget av bakrus og skade på indre organer på grunn av kronisk ruspåvirkning av kroppen.

Postpartum depresjon: risikofaktorer, symptomer og veier ut

Postpartum depresjon oppstår ofte etter at en baby er født. Fødselen til et barn er et lyst emosjonelt utbrudd, men det positive kan raskt skaffe seg en sammensatt farge.