Utmattelse

Tegn på anoreksi. De første tegnene på anoreksi hos ungdom

En vakker slank modell med perfekte former og lange ben er ideell for nesten enhver skolejente. Noen ganger, i jakten på en slank kropp, torturerer jenter kroppene sine slik at alle slags sykdommer begynner å utvikle seg.

Karakter aksentuasjoner, deres klassifisering

Karakter aksentuasjoner representerer styrking av individuelle karaktertrekk i så sterk grad at fagets tilpasningsevner reduseres betydelig i en følelsesmessig situasjon.

Hva er anoreksi, årsaker, symptomer og behandling

Denne artikkelen diskuterer anoreksi. Vi vil fortelle deg hva slags sykdom det er, dens årsaker, symptomer, stadier og typer. Du vil lære om nødvendig behandling og konsekvenser av sykdommen, samt kvinners tilbakemeldinger om deres personlige erfaring med å håndtere denne lidelsen.

Følelsesmessige stadier av brenning

Organisering av lindrende behandling på sykehus og hjemme.Tap, død og sorg.UTVIKLER:SHAMINA NATALIA ANATOLIEVNA,Lærerens PM YTELSE AV ARBEIDERAV PROFESJONAUXILIÆR sykepleier

Hvordan foreldrenes alkoholisme påvirker barn

Foreldres alkoholisme er en ugunstig faktor som påvirker barnets utvikling, hans helse, psyko-emosjonelle tilstand, hvordan hele livet hans vil utvikle seg.

STIGNING

Stien til menneskelig evolusjonsutvikling Forumliste ‹Teknikker for utvikling av menneskelig informasjon.‹ Kompliserte aspekter av teknikker. Endre font størrelse trykkversjon FAQ sjekk inn inngangVisuell berøvelseVisuell berøvelsevorTex »05.

Populære tester for autisme: online utenlandske og tilpassede russiske versjoner

Hva er autisme? Vi vet flere myter enn fakta om denne tilstanden. Rain Man, I Am Sam, Forrest Gump og mange flere geniale filmer og bøker er dedikert til uorden.

Patokarakterologisk diagnostisk spørreskjema for ungdom (side 1 av 14)

PATHOCHARACTEROLOGICAL DIAGNOSTIC CHECKLIST FOR ADOLESCENTSSerie: Utgave 10. M.: "Folium", 1995, 64 s., 2. utg..Pathocharacterological Diagnostic Questionnaire (PDO) for ungdom ble utviklet i Institutt for ungdomspsykiatri ved Psychoneurological Institute oppkalt etter V.M.

Hva er faren for abstinenssymptomer?

Når alkohol misbrukes, utvikler en person en tilstand som kalles alkoholuttakssymptomer. Det manifesterer seg som en urolig mage, hodepine, skjelving i kroppen og lemmer, samt andre ubehagelige symptomer.

Alkoholabstinenssyndrom - hva er det?

Det medisinske uttrykket "abstinenssymptomer ved alkoholisme" er basert på det latinske ordet abstinentia, bokstavelig talt oversatt som avholdenhet. Dette uttrykket karakteriserer et kompleks av spesifikke symptomer som ledsager et avslag eller en kraftig nedgang i forbruket av alkoholholdige drikker av en kronisk alkoholiker.

Elena Gruzdeva "Panikkanfall og åndelig praksis"

“Jeg har trent yoga i over ett år. Ofte etter klasser oppstår et panikkanfall etter et par timer, d.v.s. en uforklarlig frykt ruller over, en sterk hjerterytme, jeg kveles. "

Forebygging av Alzheimers sykdom - Hvordan forhindre demens

En av de farligste lidelsene i nervesystemets arbeid er Alzheimers sykdom, som manifesterer seg i en rekke nevrologiske og psykologiske abnormiteter - nedsatt hukommelse, tale, logisk tenkning.