Sleepwalking

Studie: ungdomstiden varer opptil 24

Ungdom varer ikke før 19, som man trodde, men 24, argumenterer australske forskere i en artikkel publisert denne uken i det medisinske tidsskriftet The Lancet Child and Adolescent Health..

Hva du skal gjøre når du lider av søvnløshet under graviditeten?

For eksempel kan en så hyppig forekomst som søvnløshet i tredje trimester ha en negativ effekt på trivselen din, forsinke begynnelsen av arbeidskraft og legge til overarbeid.

Avvikende oppførsel: eksempler og tegn på avvik

Til tross for at samfunnet har etablert visse rammer og atferdsregler, er det menneskets natur å krenke dem. Alle har sin egen unike tenking, som etterlater et avtrykk på kommunikasjon med andre.

Besettelse i psykologi: hva det er og hva som er bemerkelsesverdig

Besettelse forstås som plutselig vises patologiske tanker og ideer, preget av besettelse og kritisk holdning til dem fra pasientens side..

Psykisk underutvikling.

God kveld! Hei kjære damer og herrer! Fredag! Capital show "Field of Miracle" er på lufta! Og som vanlig, til applaus fra publikum, inviterer jeg tre spillere i studio. Og her er oppgaven for denne turen:

Nomigren

sammensetningEn belagt tablett inneholder 200 mg propifenazon, 80 mg koffein, 25 mg camilofinklorid, 20 mg mecloxamin citrat, 0,75 mg ergotamintartrat.Blant inaktive hjelpestoffer: maisstivelse, laktosemonohydrat, magnesiumstearat, crospovidon, talkum, gelatin, makrogol 6000, kolloidalt silisiumdioksyd, natriumkarmellose, vinsyre, polyakrylat, polysorbat, jernfargestoff rød oksyd, titandioksyd.

XLog - hva er det på Android? Virus?

XLog er en Android-applikasjon for CrossFit-treninger. Applikasjonen har slike funksjoner som en tidsur, en aktivitetsdagbok og andre. Den andre versjonen er et virus.

Psykiatere av Moskva

► En psykiater er en spesialist som diagnostiserer og behandler psykisk sykdom. Hans kompetanse inkluderer ikke bare diagnosen, men også utnevnelse av nødvendige prosedyrer for å eliminere sykdommen.

Hvordan diagnostisere og behandle alkoholuttakssymptomer?

Uttakssyndrom er et kompleks av nevropsykiatriske lidelser. Vi er kjedelige på bakgrunn av en kraftig opphør eller reduksjon i doseringen av alkohol, nikotin eller psykotrope stoffer.

Symptomer og behandling av abstinenssymptomer ved alkoholisme

Alkoholavhengighet utgjør en fare for en person ved å tilegne seg et helt kompleks av mentale og fysiske lidelser. Patologiske lidelser manifesterer seg aktivt og påfører alle mekanismene i kroppens vitale aktivitet et knusende slag.

En effektiv måte å huske utenlandske ord på

Spaced repetisjonsmetodeDette er en teknikk for å huske informasjon ved å gjenta den med jevne mellomrom. Metoden er spesielt effektiv for å memorere utenlandsk vokabular, mens memoriseringsprosessen slutter å være kjedelig og ensformig.

Hva er nervøs utmattelse? Utmattelse av nervesystemet: symptomer og behandling

De fleste misforstår fullstendig hva nervøs utmattelse er. Faktisk er dette en ganske alvorlig psykomotorisk forstyrrelse som dannes i vanskelige livsperioder.