Søvnløshet

Hjelpetelefon
Varme linjer

Hjelpelinjen, i motsetning til hotline, er per definisjon anonym. Husk dette når du blir bedt om å presentere deg på hotline, men du vil ikke..Hjelpelinjer, telefonlinjer og nødtelefonnummer til psykologisk hjelp i MoskvaKjære besøkende på nettstedet.

Er det en kur mot bulimi?

I jakten på en perfekt kropp, legger ikke noen mennesker merke til hvordan de utvikler forskjellige spiseforstyrrelser. Bulimia er en sykdom assosiert med en psykisk lidelse i kontrollen av matinntaket.

Effekter av johannesurt på kroppen med depresjon

Livets spente rytme, en stor mengde informasjon fører til apati, irritabilitet, slapphet og tretthet. Tradisjonell medisin vil hjelpe - johannesurt for depresjon.

Psykotyper av mennesker: definisjon, klassifisering

Når du kommuniserer med menneskene rundt oss, er det lett å legge merke til at vi alle er forskjellige. Dette er en åpenbar sannhet. Imidlertid, mens de forblir unike individer med sine egne individuelle egenskaper, kan mennesker imidlertid ha lignende egenskaper, egenskaper, egenskaper.

Stadier av å akseptere det uunngåelige i psykologien

Eksempler på det uunngåelige er døden til kjære, en dødelig diagnose som stilles til en person, eller andre tragiske hendelser i livet som forårsaker frykt og sinne.

Tvangstanker - hva de er og hvordan bli kvitt dem selv

Den menneskelige hjernen i prosessen med å jobbe kan produsere rare bilder og tanker, som er ledsaget av følelser av angst. Man vil glemme en ubehagelig tankeform så snart som mulig, men en besettelse kan ikke raskt forlate sin herre.

Årsaker, symptomer og behandling av psykisk utviklingshemning

Mental retardation (IO) er et brudd på psyke, intellektuell og atferdsfærer av organisk natur. Denne sykdommen oppstår hovedsakelig på grunn av den belastede arveligheten.

Legemidlet "Haloperidol": pasientanmeldelser

Haloperidol er et alvorlig stoff som brukes til å behandle mennesker med forskjellige psykiske lidelser. Parallelt har det en antiemetisk effekt. Selges kun på resept.

Diagnostikk og behandling av alkoholuttakssyndrom

Den vanligste tilstanden som krever akuttbehandling i en medisinbehandlingsklinikk er abstinenssymptomer (AS). Uttrekkssyndrom - en gruppe symptomer på forskjellige kombinasjoner og alvorlighetsgrad som oppstår når legemidlet er fullstendig avbrutt

Å irritere høyt og skarp lyd

www.preobrazhenie.ru - Klinisk transformasjon - anonym konsultasjoner, diagnostikk og behandling av sykdommer med høyere nervøs aktivitet. Hvis du har spørsmål til konsulenten, kan du spørre ham via en personlig melding eller bruke skjemaet "stille et spørsmål " på sidene på nettstedet vårt.

Antipsykotika mot schizofreni: virkningsmekanisme og gjennomgang av de beste medisinene

Schizofreni er en kronisk, alvorlig, svekkende psykisk sykdom som rammer omtrent 1% av befolkningen; mer enn 2 millioner mennesker lider av det i USA alene.

Senil aggresjon - hva du skal gjøre?

Nære slektninger: foreldre, besteforeldre er en viktig og integrert del av livet vårt. Men noen ganger krever omsorg og pleie av eldre fra pårørende ikke bare krefter, penger og tid, men også enorm tålmodighet eller til og med kunnskap om psykiatri.