Apati

Hypnagogiske hallusinasjoner - årsaker til forekomst

I løpet av sovnetiden kan en person oppleve hypnagogiske hallusinasjoner.. Oftest blir lignende fenomener observert hos små barn, i en alder av fem. Men ifølge mange studier kan det også forekomme hos friske voksne.

Ungdomsalkoholisme - årsaker og virkninger

I sovjettiden snakket de ikke så mye om problemet med ungdomsalkoholisme som de gjør nå. Problemet er ganske akutt, fordi i vår tid begynner barna å prøve alkohol veldig tidlig.

Anbefalinger til foreldre om å rette brudd på skriveren

Denne artikkelen gir anbefalinger til foreldre om forebygging og korreksjon av skriveforstyrrelser hos yngre skolebarn. Det foreslås et sett med øvelser som sammen og hver for seg vil reflektere på den beste måten på skrivingen og den generelle ytelsen til barnet på skolen..

Hvordan lindre stress hos en kvinne hjemme - selvhjelpsmetoder

Stress i en moderne kvinnes liv er en integrert del av det. Forekomsten av den blir gitt av visse faktorer og levekår som går utover kvinnens evner og nivået av hennes komfort..

Alkoholisk epilepsi - årsaker, symptomer, konsekvenser

Alkoholisk epilepsi - hva er det ?Alkoholisk epilepsi er en av de mest alvorlige patologiske forholdene, som er preget av tilbakevendende anfall som oppstår etter å ha drukket alkohol.

Rolige nerver og fjern irritabilitet - 18 beste folkeoppskrifter

Folkemessige rettsmidler: LYTTIGE NERVER, FJERNET IRRITASJON.Rask hjerterytme, svette, tårefølelse, forstyrrelser i søvn og appetitt, økt eksitabilitet, hodepine og irritasjon oppstår når du prøver å tvinge deg selv til å jobbe.

Årsaker til Alzheimers sykdom - er den arvet

Alzheimers sykdom har allerede blitt kalt av forskere for det 21. århundre. Til tross for informasjonen som er tilgjengelig om patologien, er legene ennå ikke i stand til å takle degenerative prosesser i hjernen.

Hangover-piller: de mest effektive i henhold til anmeldelser. TOPP 20

Hva er de mest effektive bakrusherdene??Alka-SeltzerEt av de mest populære medikamentene mot en bakrus, behandler bare symptomene på dette problemet, men ikke med årsakene.

Symptomer og behandling av abstinenssymptomer ved alkoholisme

Alkoholavhengighet utgjør en fare for en person ved å tilegne seg et helt kompleks av mentale og fysiske lidelser. Patologiske lidelser manifesterer seg aktivt og påfører alle mekanismene i kroppens vitale aktivitet et knusende slag.

Velvære

fysisk og mental tilstand, manifestert som en generell sensasjon og oppfatning av livssituasjoner nesten uten bevissthetens skjebne, på følelsesnivå. Helsetilstanden kan være dårlig og god, munter og sliten, ukomfortabel og balansert, ubehag og helse, anspent og avslappet, selvtilfreds osv.

Amnesia retrograde og anterograde

Anterograde amnesia - En manglende evne til å huske nylig innlært informasjon som følge av psykologisk sjokk eller hjerneskade. Psykologi. A Ya. Dictionary referansebok / Per.